alldeles för mycket tankar

Varför vill jag så gärna ha tillbaka den tiden? Egentligen vill jag inte för nu är nu och då kommer alltid vara då. Jag vill bara glömma allt och gå vidare. Att se dig må skit gör inte saken bättre heller du betyder allt för mig och jag vill inget annat än se dig lycklig. Det gör bara så ont just nu och jag vill verkligen inte bry mig för det gör bara allt värre men det går inte att inte bry sig.

  Det enda vi kan göra är att gå vidare och göra det bästa utav sistuationen antar att framtiden får lösa alla problem nu. För jag kan inget mer göra nu känns det som och jag klarar inte av den här gissa leken för den får mig bara ännu mer på fall. Jag vill bara ut ifrån den här skiten och få känna mig glad och lycklig igen. Oavset hur många leénden jag ger er varje dag så skriker jag inombords att jag inte orkar eller vill längre. Men jag kan varken ta bort den här oron och ångesten, den förstör allt men jag kan bara vänta nu och kämpa mig fram till bättre tider för de kommer la också?

Kommentarer
Postat av: Isa

Sv: Problemet är att jag flyttar till en annan stad i mitten av maj, så jag får nog försöka lösa det själv. Hopplöst att försöka få vård för bulimi...



Ta hand om dig, kramar

2010-04-27 @ 16:02:25
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Isa

Jag har inga planer på att bo kvar i min hemstad mer än max 6 månader, vilket innebär att det inte kommer hjälpa mig nämnvärt. Dessutom är närmsta stället över 30 mil bort. Nej, tack.



Jag låter väldigt pessisitisk, men jag kan kanske klara det själv. Förhoppningsvis får jag hjälp av anti-dep :)



Hur länge har du gått behandling?



Kram

2010-04-27 @ 17:35:33
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Bättre tider kommer!



Kram.

2010-04-28 @ 01:09:05
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0