bortom allt

Lov=ensam=skit. Tisdag och självklart skulle hela familjen jobba idag och då brukar ju allt gå åt helvete. Jag orkar ingenting, känner mig bara så svag idag men samtidigt starkare än någonsin att jag inte gav upp och lät ALLT gå åt helvete. Här behövs städa,rensas, plugga, och TRÄNA. Egentligen skulle jag helst bara vilja lägga mig på sängen och sova bort ytterligare en skit dag men jag måste ta tag i mina problem och uppgifter nu, kan inte hela tiden skylla på min sjukdom. Det kanske är dags att visa sig själv hur stark man kan vara fastän det gör ondare än hundra slag i ansiktet. Jag måste försöka för min egen skull nu kan inte deppa ihop helt igen. Varför ska allt vara så jävla jobbigt men det blir fan inte bättre att ligga här och tycka synd om sig själv. Jag är så trött på allt och det är dags att besegra all skit hur jobbigt jag än vet att det kommer bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0