fredag

Fredagsmys? vad innebär det  ångest och lite mer ångest på det. Har börjat tugga och spotta ordentligt det sista alltså va fan måste jag bara göra allt lite värre när det börja gå framåt. Jag är så jävla rädd att hetsäta/överäta hela tiden så något måste jag göra och de vette fan men på något sätt kanske det befriar alla mina känslor på något sätt. Jag kan knappt ta en smörgås utan ångest och vad ger det aldrig mer ska jag äta bröd eller så kan jag lika gärna köra på och käka upp påsen nu när allt ändå är förstört. Men va fan vadå förstört blir så jävla förbannad på mig själv att jag inte längre vet vad som är normalt och inte. Jag försöker lära mig vad som är vad men jag vågar inte riktigt släppa taget om mina regler om vad som är normalt och inte.

 Åt pastasallad nyss och allt jag tänker på är KALORIER OCH TRÄNING. Blir så frustrerad på annat folk som inte kan äta det eller det osv. Tycker bara dom är så urtöntiga att de aldrig kan unna sig något och bara tänker på träning men i själva verket är det ju nästan mig själv jag ser och det tar väl hårdast för jag vill inte vara en sådan person. Jag älskar folk som kan unna sig det där extra och sen räcker det. Jag tror inte att det är svårt att sluta helt med något utan det svåraste är att ta en bit och sen räcker det för sådan har jag alltid varit i alla fall. Vi slutar inte äta förens godispåsen är slut och styrka är väl ändå att ta sig några stycken och sedan lämna ifrån sig påsen. Vi är svaga för ett beroende och jag antar att min sjukdom är ett beroende jag kan inte sluta fastän jag vet hur farligt och dåligt det är. Precis som med godispåsen måste jag lära mig leva normalt. Denna helgen vill jag bara leva ikea imorgon och sedan utgång. Snälla ge mig en helg utan ångest träning och kalorier, ge mig en helg som inte existerar just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0