Glad jävla påsk

Hade inte ätit godis sen vecka 47 och ja inte EN ENDA JÄVLA GODIS på dom veckorna. Tänkte jag skulle testa den här påskhelgen att äta lite men jag har precis insett att jag inte är mogen nog ännu. Möla i mig som helt jävla desperat igår och nu på morgonen har jag tryckt i mig både det ena och andra SAMT godis. Varför ska allt vara så svårt? Jag vill bara va igen, jag HATAR detta. Vet fan inte vart jag ska ta vägen känns som det kryper insekter i hela kroppen på mig, känns som hjärtat kommer slå sönder och jag kan knappt sitta stilla skulle helst vilja ut och springa 100 mil. Gymmet är stängt idag och jag ville bara få må bra den här fucking jääääääääääävla påskhelgen. Men inte fan skulle jag få göra det heller vad är det med mig kunde jag bara inte försökt när jag visste hur det skulle bli!????? Helvete helvete jag vet inte vad jag ska göra SKJUT MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0