noll koll

Lagom mycket sprit igår minnesluckor så det står fan härliga till! Hatar när det blir så här när man är ute och dricker, va fan gjorde jag där inne!? Låt mig bara inte ha skämt ut mig på tok för mycket men antar att jag bara satt där hela kvällen ändå, alldeles för full för att göra något annat. Meeeen på krogen också världens sämsta jävla krog. Antar att det blev en lyckad misslyckad kväll. Sen skulle jag självklart dra till och messa dig hundra gånger och minns eh INGET typ av det jag skrev....

 Lagom ångest för det också men antar att jag inte skrev alldeles för mycket skit hoppas jag. Nej fy fan säger jag bara lagom är bäst och kommer alltid vara. Jag vill gärna minnas mina trevliga stunder hädanefter för det här är rejäält pinsamt men va fan vem har inte dragit i sig för mycket drinkar någon gång. skit kan inte sova heller, sovit ca 2 timmar och så är det typ varje jävla helg jag är ute eller för det mesta allmänt antar jag också. Ser ut å bli fint väder idag det kanske i alla fall kan få upp mig lite på topp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0