Skippa listor

Jag måste köra, plugga teori få körkort!, Göra klart rest uppgifter i skolan, nya uppgifter, ta studenten, Köpa studentkläder, student skor, träna, gå ner i vikt, tackla min jävla ångest, träffa kompisar, träna, måla naglarna, sminka mig varje dag, köpa nya kläder, resa, få ett fast jobb, få en bekräftelse ifrån dig, samtidigt ska jag varje dag slappna av och ta på min kropp, upp på besök vid ätstörningsheten, äta, ut och gå promenader, göra klart mitt projekt i praktiken.  Har jag glömt något - LEVA LIVET, ÄLSKA, HATA, FÅ KÄNNA LYCKA, SKRATTA, VARA GLAD, BARA FÅ VARA FÖR EN STUND, FÅ GE DIG EN STOR JÄVLA PUSS, HÅLLA HAND, BARA FÅ VARA UNDERBAR MED UNDERBARA.

Jag hinner inte lägga mer tid på den här skiten längre, jag måste hinnna leva mitt liv, göra allt det där som alltid kommer sist i min lista. Hatar denna oro som bara kryper i hela kroppen jag vill inte tappa känslan lycklig, om jag bara kunde få en liten gnutta utav den. Om det inte skulle finnas dåliga dagar skulle det då finnas bra dagar? Ska bara försöka samla på mig lite fler utav den. 

Jag bara älskar att älska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner igen allt du säger.

All tid går till att vara trött och fokusera på mat mat mat och mat. Äta kräkas, våndas av tjockis ångest. Jag har så mycket jag behöver göra....men aldrig har jag energi till det, för allt jag gör är att vräka i mig mängder med mat som ändå ska komma upp igen! HATAR

2010-04-21 @ 13:13:52
URL: http://livetutanmatimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0