stopp på vägen

Jag fattar det inte hade en underbar kväll/natt igår, allting ordnade sig tillslut och vi hade riktigt kul. Mådde extra bra idag och glad på det, om dig och mig  och maten hade gått så bra denna veckan bara en gång som jag sabba det. Men fastän jag vakna upp och kan nog kanske till och med kalla det lycklig och  kände  bara att äntligen är jag påväg någonstans, allting ordnar sig tillslut har bara känt mig så pepp. Kände ett äckligt sug när det var dags för frukost, ville inte gå ner och äta visste hur det skulle sluta men inte idag skulle testa mig själv för idag just idag var jag stark. Men allting bara brast och plötsligt kände jag ingenting,brydde mig inte om någonting maten var min räddning den skulle få mig glad och go för studen och sen skulle den  få döda mig långsamt. Jag önska bara man kunde trolla bort vissa stunder, spola tillbaka tiden och förhindra all skit men det går inte jag är fast i nutiden och det skrämmer skiten ur mig för jag orkar inte vill inte vara här och nu.

Från att ha gått och varit hur glaaad och pepp som möjligt till det här. Kände att jag ville allt, ville försöka och ändra på allt som gått skit i mitt liv. Ge det en ärlig chans för det var jag värd. Men nu känns det som jag skiter i allt, allting är förstört och jag bryr mig inte ett skit jag är bara fet äcklig och misslyckad. Jag vill inte längre försöka jag känner ingenting och jag tänker inte ge något en chans i dag.Jag kan bara ligga patetiskt i min säng på påsk och tycka synd om mig själv för jag orkar inte vara positiv jag vill inte vara det för då blir man bara så jävla besviken på sig själv när allt går skit. Jag hatar att den här skiten förföljer mig vartän jag går samtidigt som det är min största trygghet här i livet. Hur ska jag någonsin kunna lämna något som är den största delen utav mitt liv, finns inget som tar lika stor plats som detta. Hur mycket jag än vill bli frisk för alltid så är jag inte där nu och kommer jag någonsin våga släppa taget och se allt vackert här i världen. För mig är allt bara groteskt och äckligt just nu och värst är jag. Jag är inte värd ett skit jag är patetiskt och värdelös just nu och hela min värld går under pågrund av en sak som mat. "Äta gör man ändå dör man"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0