tjock ångest

Knappt två månader kvar till studenten snacka om ångest. Snart bli de tajta sommarkläder korta tajta tunikor och bikini. Jag älskar det samtidigt som jag hatar att ha det på min kropp. Förra sommaren fick jag inte en enda komplimang utav min kropp var mer äckligt smal,underviktig, fult och massa frågor om jag led utav någon ätstörning? Det var vad folk ansåg om min kropp men jag trivdes JAG mådde bra med den vikten samtidigt som jag kanske inte hade världens bästa liv angående maten. Men vad ska alla säga nu när jag kommer tillbaka 12 kg tyngre!? Kan inte svälta mig ner i vikt för då går det bara åt helvete, måste äta och träna mig ner i vikt nu. Gått och blivit förkyld med så spenderat de sista dagarna i sängen blir nog mycket kalorier brännt där? Fy fan måste bli frisk nu så jag kan få gå ner något kilo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0