Torsdags ångest

Har varit och kikat på studentklänningar, fanns bara en massa jävla konstiga modeller sen att det kändes som alla satt åt helvete gjorde inte saken bättre. Har ialla fall lagt undan några stycken nu så på lördag måååste jag bestämma mig börjar känna halv press nu till studenten. Vill bara få klart allt och idag ska jag ta tag i all jävla städning. Ush ingen bra dag för det mår skit rent utav sagt och jag vet fan inte varför. Beror det på dig , på allt innan studen, allt omkring eller är det bara ren jävla ångest. Ush det gör ont trycker på mitt bröst och helst vill jag bara lägga mig på golvet och somna om till en ny dag. Nätterna skrämmer mig som mest känns som ångesten är starkare då eller är det bara ren inbillning, någon som känner likadant?

 Tack och lov brukar jag kunna somna rätt lätt och sedan på morgonen känns det genast mycket bättre, konstigt... Har däremot läst att svält  kan leda till ångest osv.. Finns det aldrig något posititvt jag kan skriva här i? Kan säga att jag ser fram emot dagen imorgon mer kan jag inte säga nu. Ska dock upp till ätstörningenheten fast känner att jag verkligen behöver det nu samtidigt som jag planerar att vara lite halv ärlig för jag orkar inte. Ärlighet varar längt jo ja vet ska ta tag i allt imorgon sen vad vikten står på ska jag bara föröska skita i, jag hinner inte bry mig nu!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hur lätt är det när vågen säger 51.9 och jag bara vill väga 49? När kroppen egentligen i verkligheten har ändrat sig och ser ut som om man är ett benrangel.

Spegelbilden säger en sak och kamera bilderna en annan. Allt e så jävla vridet och fel och jag orkar snart inte med detta länge.....

bor dessutom i hus....hur ofta tror du vi behöver tömma brunnen (bajsbrunnen)? seriöst...vi ska behöva tömma var andra år.....vi behöver tömma var 10.e månad....och han som tönmmer känner oss.....hur förklarar man det?

2010-04-23 @ 19:18:08
URL: http://livetutanmatimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0