Underbara helvetiska måndag

Helgerna brukar för det mesta nu för tiden gå bra! men va fan händer efteråt!? Jävla fail måndag, underbart väder hela dagen idag, bara massa sol men allt ja känner är ångest. Ångest ångest = en massa jävla mat. Jag vet inte vart jag ska ta vägen för det gör så jävla ont, frustrerad springer man mellan köksluckorna och äter allt som är ätbart för att ta bort det onda men det går inte för allting tar över. Mat ger mig bara MER ångest och jag vill bara försvinna nu sova bort denna härliga patetiska kväll. Allting stoppar mig, stoppar mig från sådant jag behöver. Kommer aldrig kunna somna nu fast jag helst bara skulle vilja sova bort hela veckan, sova bort kalorier? Jag är så fruuuustrerad och arg så jävla förbannad på mig själv att jag INTE tillåter mig själv att lyckas. Svag och fet är två ord som passar mig bra. känns till och med som att man har gett upp inför sommaren, kommer aldrig kunna gå ner till det jag vill ändå knappt något antagligen.. Hemskt att man ska behöva gå och skämmas på stranden eller med fina sommarklänningar. K sa till mig efter vi hade varit på sjukhuset att vi har lika rätt att gå i sådana  kläder sedan gick hon in och bytte om från sina jogging byxor till snygga tights. Hon är underbar som kämpar så hårt och fan att hon har kommit långt också. Jag beundrar folk som aldrig slutar kämpa, som inte låter en sådan här pateiskt helvetisk skit sak ta över hela livet för alltid. Aldrig ska bulimin få ta livet ifrån mig för evigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0