Äckligt och bisarrt

Helt jävla otroligt vad jag kan få i mig, man börjar ju undra hur mycket jag har töjt ut den där jävla magsäcken. Skorpor, mackor med massa smör och ost, flera glas mjölk, flingor, youghurt, keso VA FAN KESO? flera paket russin osv. Istället för att ta en frukt efter lunchen som är så jääävla mycket kalorier i är det bättre och dra i sig två dagars kalorier.

Den här mättnadskänslan hur beskriver man den? Det är helt jävla sjukt, jag kan knappt stå på benen för man är så jävla mätt, det bara viker sig jag måste stå böjd när jag trycker i mig det sista. Och ja verkligen menar trycker i sig det går liksom inte att tugga längre så jag får trycka youghurten rakt upp i ansiktet på mig nästan för det går knappt att svälja, hälften rinner typ utanför. Fy fan va äckligt när jag tänker på hur allt går till, det är rikitgt jävla äckligt. Fan till och med ryggen GÖR ONT pågrund utav allt som ligger i min jävla magsäck, magen putar fan ut en meter.

Men jag spyr inte,
det hade räckt att jag peta ett lillfinger en cm ner i halsen så hade det forsat både det ena och andra men nej för helvete jag spyr inte. Så vänta bara ett år till fy fan va fet jag kommer bli får säga att det är ett stort jävla under att jag ändå väger som jag gör nu. Ett riktigt jävla under men får väl tacka gud att det finns andra sätt här i livet att gå ner i vikt på förutom att spy. Tack vare det så får jag väl säga att man inte helt och hållet rullar fram. Fobi för spy ja det är fan något som jag haft sen liten och kommer antagligen aldrig bli av med det. Tur det så slipper jag ialla fall ytterligare ett jävla problem till i mitt patetiska liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0