kvällsfrossa

VA I H E L V E T E  STOPPAR  MIG IFRÅN ATT L Y C K A S!?

Jag är nere, jag är uppe jag vet inte längre vart jag är. Feg och orkeslös skulle jag nog kalla det. Jag vill bara att skiten ska sluta, jag är så jävla frustrerad och klarar knappt att sitta framför tv. Jag kan bara sitta helt apatisk och tycka synd om mig själv istället för att göra något åt mina problem. Varför tror man så himla starkt på sig själv varje gång, den där sista gången finns alltid inklistrad i huvudet. Kanske är det hoppet som spelar en ett jävla spratt..

För jag är förbannad, jag är arg på allt och alla, på livet och speciellt mig själv. Jag är så jävla arg för jag slösar bort mitt ENDA jävla liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0