verklighet

Jag: Jag skulle behöva rensa ur ungefär halva min garderob, massor av kläder som inte passar.
Mamma: Men det räcker att du går ner två kilo så kan du använda dem igen.
Jag: MEN HALLÅ jag har gått upp över tio kilo! Ska jag trä byxorna över huvudet då?
Mamma:Jag har inte råd att köpa ny garderob till dig hela tiden.

Ibland fattar jag inte hur folk tänker ena stunden så gör dem allt för att man ska gå upp i vikt och när men sedan gör det plus får sig en go ny! sjukdom på vägen så passar inte det heller. Bad inte om att få hela min garedrob målad med guld och nya kläder, jag PÅPEKA det bara . Härregud två kilo, ibland kan man ju undra vad som händer uppe i skallen. XXS ja det får jag säkert på mig om jag använder mina gamla jeans som armvärmare...


Kommentarer
Postat av: My

Förstår att du reagerar.....Jag säger också bara åhhhhh....!

2010-08-28 @ 14:07:39
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0