Alla hjärtans dag

Varför fick ni mig att ta en jävla smörgås!? Vet ju att den skiten skulle leda till hets. Stod och väntade vid disken och bara önskade att ni kunde försvinna för en stund så jag kunde ÄTA ÄTA ÄTA ÄTA. Kände ett sånt jävla sug att det nästan gjorde ont,hjärtat började slå och jag ville inget annat än att tappa kontrollen. Samtidigt tänkte jag är det verkligen värt att förstöra den här dagen också? Så som jag kände nu JA. Visste att jag skulle må skit efteråt men detta var nästan värre någon som känner igen detta!? Äntligen var jag själv och då plötsligt kommer pappa in och sätter sig och grejar klart med fotona.. Visste han eller? Är fortfarande sur för att ni fick mig till att äta bröd men super lycklig för att du fick mig att gå därifrån med stolthet.


Så länge varade den stoltheten, ni gick och jag blev lämnad kvar ensam... Vägnign imorgon också hade faktiskt ett litet hopp om att jag hade gått ner något men nu är allt FÖRSTÖRT! jag vill inte leva med detta längre ja vill hoppas men jag orkar inte dag in och ut hata mig själv för att sedan göra samma misstag om och om igen...Jag är utmattad trött och jag vet inte olycklig som fan.och det är alla hjärtans dag? Saknar verkligen dig nu hade verkligen behövt dig nu.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

från asos :)

2010-02-14 @ 23:04:07
URL: http://skinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0