Första bra dagen i veckan

Blev aldrig någon utgång idag vilket kändes jävligt skönt faktiskt. Var varken festsugen eller kände för att dricka någon alkohol. Gick istället på bio Snabba Cash riktigt bra film kan jag rekommendera. Maten har gått helt okej idag faktiskt. Köpte dock inget på bion  heller, ingen ide att bara sitta och låtsas äta några popcorn för skam skull som vanligt. Har fått börja föra dagbok nu ialla fall över allt jag äter vilket har varit lite halvknepigt eftersom de första dagarna den här veckan gick skit. Men som sagt det kommer alltid en ny dag imorgon, en bra dag imorgon? försöker verkligen tänka så. Något positivt som jag kan skriva är väl att jag faktiskt inte har käkat godis på tre månader ungefär om man nu kan kalla det positivt. Godis är la ändå en sak man ska kunna äta någon gång och njuta utav precis som allt annat. Däremot har jag ätit en hel del kakor och glass en viss period (mestadels i samband med mina överätningar och hetsätningar). Klockan är nästan två snart så borde la gå och lägga mig har varit fruktansvärt trött idag. God natt på er folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0