halv död

FY FAN en sån här jävla dålig period har jag inte haft på länge. Jag vet inte längre vad jag ska ta mig till skakar och fryser av ångest. Magen ser gravid ut och allt bara värker. Jag hatar mig själv för det jag gör, känns inte längre som det finns någon utväg. En ny dag  väntar imorgon som alltid men den kommer ju  bli exakt lika skit som alla andra vad jag än ligger och hoppas på. Varför klarar jag det inte?????? Jag orkar inte längre samma jävla misstag varje dag. Det här är fan inget liv, kan inte leva så här längre känns som man gräver sin egna grav. Jag vill inte, jag orkar verkligen inte mer. Hets svält hets svält vareviga jävla skit dag. När ska jag få känna mig lycklig igen, på riktigt alltså inga jävla fejkade leenden. Åh jag är så frustrerad, jag vill inte vara kvar här längre, inte här och nu ialla fall. Väck mig när allt det onda är borta och jag får vara mig igen. Jag ska kämpa jag ska klara det här, en sådan skit sak som mat ska fan inte få stoppa mig längre. Jag vet att innerst inne är jag starkare än det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken hemsk dag det har varit, har ätit och spytt om varandra hela dagen idag. Och nu ser magen ut som en ballong och jag har mega ångest för jag vet inte om jag fått upp allt =( Känner mig jätte stor

2010-02-09 @ 16:56:45
URL: http://livetutanmatimagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja e jag ensam hemma hela dagen så e det dömt att misslyckas. Då e det kört. Jobbar jag så brukar det gå bra. Men kräkfria dagar på en vecka? Ingen eller max 1.

2010-02-09 @ 17:47:43
URL: http://livetutanmatimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0