Mål

Fredag underbart skönt förutom att jag redan har förstört hela jävla dagen!!!! Första riktiga måltiden,visste att jag aldrig skulle klara det men ville så gärna försöka ändå.. Jag fattar inte varför jag/ alla andra gör så här mot sig själv? Jag vet ju precis hela tiden hur kasst jag kommer må efteråt ÅNGEST ÅNGEST! Tack och lov ska jag iväg ikväll så jag får tänka på annat men jag vet ju redan vad som kommer finnas inuti mitt huvud hela kvällen.. uh jag hoppas verklige jag klarar mig under helgen orkar inte en jävla ångestfylld helg till. kan jag inte bara få ta ledigt från allt det onda?


Mat jag inte ska äta

1.Russin
2.ost (även mjukost)
3.messmör
4.bröd
5.knäckebröd
6.kakor
7.glass
8.chips
9.pasta
10.pinnar



Får se hur detta går! För örigt ska jag INTE bryta maten jag äter!!! (13/2)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0