Nya tag

Har haft tre bra dagar kunde inte bara deppa ihop för jag failade på tisdag vilket jag KOMMER att göra fler gånger. Jag säger inte att jag mår toppen bra men när jag verkligen försöker och lyckas så mår jag så fruktansvärt mycket bättre ialla fall. Jag har bara bestämt mig nu att jag inte längre vill leva det här livet, kommer satsa allt på behandlingen och ge det 150 procent. Efter all den jävla tid så vill jag inte längre slösa mer tid. Livet är för kort så mycket jag vill se och göra. Säger inte att det kommer bli lätt eller att allt kommer vara bra om en vecka men jag ska kämpa och oavsett om jag ramlar tusen gånger till så ska jag alltid ta mig upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0