Besök hos sjukgymnasten

Mat mat mat mat något jag hatar mest i hela denna jävla världen. Ändå är det fan något jag jämt tänker på eller äter! Sjuuukt ville hetsäta idag också men tack och lov hann jag bara komma till den jävla äckliga överätningen. Fick fan behärska mig vilket INTE går. Magen är sprängd och jag ser ut som jävla boll som vanligt! Blir en tripp till gymmet idag ändå trääääääna röven och allt av mig känner jag just nu men mest av alls försöka glömma all jävla ångest. Bara det inte blir som när jag gick dit sist som ett nervvrak, bryter ihop inne i på gymmet så det ändå inte blir någon träning. Nä idag ska jag fan träna skiten ur mig och försöka att inte äta ett skit på kvällen sen. För övrigt var jag uppe på sjukhuset idag igen och fick träffa en sjukgymnast. Det var lite halvgalet precis som henne fast fan va go hon var! Fick göra lite övningar också som jag ska försöka göra här hemma, lätt när man knappt kan koncentrera sig på att sitta le och gå! Hade gjort en test också angående kroppsuppfattning som jag tydligen hade fått 70 på vad det nu betyder (en skala upp till hundra) Ialla fall var det väldigt högt men kan man dömma mig? Jag blir ju bara fetare och fetare för varje dag som går kommer jag gå upp till 60 så vet jag fan inte vad. Kommer aldrig klara det, Break down säger jag bara det blir fan droppen för mig. Hoppas på att nästa vecka ska bli bättre ialla fall men det är väl inte direkt första gången jag tänker så. På måndag blir det säkert vägning igen och jag kommer inte ha gått ner ett skit i så fall upp om något. Behöver jag ens säga att den här dagen slutade skit bättre jag säger att det slutade som ALLA ANDRA DAGAR.


Kommentarer
Postat av: Anonym

[email protected]

Maila mig där

2010-02-11 @ 21:45:41
URL: http://livetutanmatmagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0