Torsdag

Hade inte ätit på ett dygn sen hets skiten igår tog enbart ett äpple som "frukost". Blev en kort dag i skolan ialla fall vilket var skönt kan hända att jag skippade sista lektionen men pallade verkligen inte vara kvar och vänta flera timmar. Väl hemma tog jag mig en liten skål soppa och två timmar senare en apelsin så maten har faktiskt gått helt okej idag HITILLS. Hade säkert gått hem och tryckt i mig massa skit eftersom jag var helt ensam i huset. Men tack och lov ville min underbara vän komma över så hade enbart en kvart på mig?! Vilket betydde att jag ändå aldrig hade hunnit. Ställde mig framför spegeln idag på morgonen och försökte verkligen inbilla mig själv att jag var fin som ja var, kanske inte super slim men helt okej. Men det går verkligen inte att iövertala sig ett skit speciellt när man inte är det heller. Ush har nog aldrig äcklats så mycket utav min kropp som jag gör just nu. Tänker på det hela tiden när jag är ute och går, gymmet,  i skolan och fan till och med ute på krogen. Kul att man aldrig längre vågar använda tajta över kläder, VÄLDIGT SÄLLAN. Kan ju ialla fall ha mina klänningar från i somras så det är ju kul att något plagg från den "tiden" som passar. Imorgon blir det utgång ialla fall vilket kommer bli riktigt skoj för vi kommer bli en hel del. Men ändå är det enda jag kan tänka på alkohol=kalorier!

Fick sån jävla ångest efter andra målet idag (hetsåt inte). Lyckades ändå pallra mig till gymmet men det gick ju skit. Hade bara tränat i typ en halvtimme när jag kände att jag inte längre kunde koncentrera mig. Fan mådde så jävla dåligt och ångesten övervann allt. Kändes som jag höll på att gråta bara sådär. Skyndade mig upp och snabbt in i duschen där jag försökte gråta så ingen kunde se mig Men det gick fan inte kanske kom en tår typ men resten satt som sten i ögonen på mig. Varför kan jag inte gråta längre!? Grät jämt förut när jag mådde dåligt, på något konstigt sätt kändes det bättre efteråt. Men det går fan inte längre ah så jävla frustrerad. Mamma berättade att en arbetskamrat på hennes jobb hade frågat henne om jag inte hade anorexi när hon sa att hon hade tagit ledigt för att "kolla upp min mage". Men hallå hur kan folk fortfarande tro det. Förstår la när folk omkring henne undrade förr men en anorektiker går la inte bara upp tio kilo sådär! Åh känner mig bara så jävla ledsen och arg på samma gång. Hela den här veckan har varit skit både inom maten och träningen som har varit knappt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hu lång är du och vad väger du?

Jag tror inte alls att du är tjock, det är bara som du själv inbillar dig. (precs som jag också gör med mig själv)

Alla säger att jag har fin kropp, men i själva verket känner jag mig som världen flodhäst!

Jag ska försöka i max 2 månader till, sen ger jag upp och går till vården. För jag klarar inte detta mer. Är så trött hela tiden och har svimmat några gånger. Dessutom vill jag ha barn. Detta gör stor skada på min kropp. Men varför kan psyket inte bara vara starkare!?

2010-02-05 @ 10:53:48
URL: http://livetutanmatimagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej precis! det är verkligen synd att det är så.. jag går inte på någon behndling ska dock börja gå hos en psykolog men tror inte det kommer hjälpa, det är mina föräldrars påfund. men det kan ju vara värt ett försök.. jag har funderat på det men har svårt att tro att det finns någon behandling som skule hjälpa. går du på någon behandling?? detsamma! =)

2010-02-05 @ 13:44:33
URL: http://soffstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0