tredje misstaget

Jag har hetsätit idag ockssååå! fan klockan nio på morgonen också, vaknade med ångest och kände ett sånt jävla sug att bara få gå ner och glömma för ett tag. Magen värker och jag MÅSTE gå till skolan idag också, hade helst bara velat ligga i min sängs tills imorgon. Önska jag kunde få dö för en dag och komma tillbaka imorgon som en helt ny människa. Jag orkar fan inte med det här längre är så jävla frustrerad skulle helst bara vilja sätta ett rakblad och köra rakt över pulsådern. Varför gör jag om samma misstag hela tiden när jag vet hur det kommer bli efteråt. Jag skulle fan göra nästan vad som helst för att få tillbaka min gamla vikt. Kommer aldrig klara av att ha den här vikten det tär ju på mig varenda jävla skit dag. Känns som jag aldrig mer ens kommer vilja lukta på mat igen men jag vet ju exakt hur det kommer bli och det känns som hela jag ska sprängas när jag tänker på det. Varför kan jag inte bara låta mat helvetet vara och jag någonsin ska kunna trivas i min kropp igen och få må bra måste jag sluta nu. Ska jag inte ens kunna bada till sommaren och sola som alla andra normala folk?AH JAG VILL BARA SKRIKA UT JAG VILL ATT FOLK SKA FÖRSTÅ. Har gråtit två dagar i rad nu om man kan kalla några få tårar det. Jag VILL gråta för att få ut all jävla sorg som ligger inom mig men det går inte längre jag kan inte. Det gör för ont allt gör för ont.

Kommentarer
Postat av: Isa

Tack för kommentaren.



Jag vet precis hur det känns! Tänk på att det kommer en ny dag imorgon :) Och jag hoppas du klarar av att låta bli att hetsäta då.

2010-02-03 @ 16:26:42
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Soffstar

Är helt fascinarad av att det finns fler som håller på precis som mig.. egentligen är det synd att man inte kan stå för vad man håller på med. men det är ju helt stört. önskar det gick att ta sig ur skiten, värsta är verkligen att hestäta. så jävla hemskt..

2010-02-03 @ 17:24:30
URL: http://soffstar.blogg.se/
Postat av: S

Nej jag tror inte jag kommer klara det heller, samma sak dag in och dag ut. Man vaknar med ett sug efter mat och lägger sig med sug efter mat! =(

Kämpa på!!

2010-02-03 @ 19:19:01
URL: http://livetutanmatimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0