Ny vecka, nytt misstag

Arg,irriterad,ledsen,frustrerad och ångestladdad! Jag lever i en jävla ond cirkel som verkar vara omöjlig att ta sig ifrån. Åt ett bröd på morgonen visste att det skulle leda till hets igen.. Mina hets blir fan bara sjukare och sjukare, njuter inte ens i början av skiten längre det bara äcklar mig men jag måste ha det! FAN va äcklad jag känner mig just nu jag vet knappt vart jag ska ta vägen längre Min säng är min enda räddning just nu. Jag får helt enkelt som vanligt sova bort mina känslor. Skulle iväg på ansiktsbehandling idag också precis innan. Helt jävla deperat stod jag och tryckte i mig allt precis innan bussen skulle gå, väl på bussen tappar jag nyckeln sedan och är redan helt åt helvete efter hets skiten. Fick typ panik kändes nästan som jag fick någon slags panikångest för jag kunde verkligen inte hitta nyckel fanskapet. Letade överallt men det låg ingen där. Sen tillslut låg ju nyckeln precis nedanför mig, jag var alldeles för stressad för att se skiten. Gud jag blir galen på mig själv. Hade lite tid över så i ren panik sprang jag in till apoteket för att köpa lite laxeringsmedel och en tant kom fram för att hjälpa till. Jag tackade nej, stod och bara glodde på alla olika sorter som fanns. Men jag orkade inte jag skulle fan inte köpa ngt,skulle klara det här ändå.

Förstår inte hur jag kunde bli så här fet?! ÄCKLIIGT. Jag måste klara av att gå ner i vikt till sommaren igen annars vet jag inte vad längre. Har ju klarat att svälta mig förr så varför inte nu, kommer ihåg hur mycket jag bara gick ner på en vecka en gång under ett lov. Runt två-tre kilo och då ÅT jag ändå fast vääldigt små portioner det var väl knappt men ändå.Tänk om jag kände samma sak varje dag precis som jag känner efter ett hets då hade jag säkert varit hur smal som helst nu.  Åh allt jag vill är att få vara vacker och känna mig det . Jag kan inte längre leva för vad andra tycker, det här tär sönder på mig. Mina hopp börjar att ta slut samtidigt som jag försöker samla på mig mer under varje dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bor i Skåne. Men väljer att vara anonym ett tag eftersom mina vänner inte vet. Ska berätta för dem i sinom tid, men jag måste vara redo för det. Jag berätta för en vän, men hon brydde sig inte om mig, Totalt ignorera mig, Så det tog hårt i hjärtat. Hon e inte min vän längre. Knappt någon vet och det krävdes mycket av mig för att klara av att berätta, och så ignorera hon bara mig, Blev ledsen.

2010-02-08 @ 21:19:26
URL: http://livetutanmatimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0