Början på en skit dag

Klockan är bara kvart över tio och jag har redan hunnit hetsa idag, fan redan tre gånger och veckan har knappt börjat. Låg i min säng igår kväll och gick igenom hur min matdag skulle se ut 1 äpple till frukost, liiite soppa till lunch TRÄNING och sedan någon frukt och lite keso. Men det gick ju åt helvete som vanligt. Jag är så jävla trött på det här magen värker, allt gör ont! Jag vet inte vad som gör ondast ångesten eller min mage? Jag orkar inte mer utav det här längre hatar mig själv är så jävla besviken på mig själv. Känner mig fan nästan förbannad idag är så trött på alla misslyckanden och att tro, hoppas vareviga jävla dag att imorgon börjar vi om, imorgon kommer jag att klara det. Idag känns allt precis lika stark jag kommer aldrig någonsin mer i hela mitt liv hetsäta

Får bli att sjukanmäla sig idag också, vet att jag lovade men ska jag behöva sitta där i flera timmar med ångest upp i röven. Känner mig så jävla fruktansvärt fet idag fast vadå idag? det är jag ju varje dag. Klarar knappt av att kolla på mina gamla kläder, jag vill inte slänga dom för en dag ska jag fan kunna komma i dom igen. Tråkigt när man knappt längre vågar visa sig i lite tajtare kläder, var ju det bästa jag visste förut. OM jag ens ska våga visa mig på stranden i sommar får jag fan skärpa mig nu, blir ju kanske till och med utomlands i år. SKÄRPNING NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0