Måndag

Ångest  i typ ett dygn för något jag åt igår, jo vad gör man går och lägger sig för man orkar knappt veta av sig själv. Kunde inte ens se på tv eller film igår kände bara att jag ville ha en ny dag och börja om på nytt igen. Sen börjar måndag igen och det är dags för nya tag mer träning och mindre intag av mat.
Ingen frukost som vanligt och idag tog jag till och med cykeln så fick lite motion där. Sen hem igen där lunch ska ätas och idag  skulle jag bara äta lite kyckling och sås INGET annat... Men som vanligt ska det börjas brytas utav allt som finns och så är skiten igång, klarade en jävla helg och så var jag där igen fy fan.

Magen värker och jag ser gravid ut måste iväg snart också för jag har körning vill verkligen inte, vill helst bara gå upp och lägga mig och invänta nästa jävla pissdag. Jag vet inte vad som är värst ångesten? självhatet? eller denna jävla perfektion man letar efter. I somras var jag ialla fall hyffsat nöjd med min vikt ca 47 kg. Jag vet inte om tjatet omkring mig hur äckligt fult smal jag var och allas kommentarer om anorexi fick mig att börja hetsäta igen, ush jag vet fan inte. Våg har jag  inte haft hemma sen då heller eftersom skiten gick sönder och klart ingen här köper en ny pågrund av läget. Men då kunde jag ialla fall väga mig både på morgonen, dagen och kvällen för att bättre hålla koll på vad jag låg. Känns som man bara blir större och större nu, vill knappt veta vad jag väger längre får mig bara att må sämre än jag gör. För övrigt är det en vecka kvar tills jag ska träffa min nya psykolog eller vad fan det är får se hur det går denna gången med det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0