onsdag

Hade bara ätit en smörgås under ett dygn men sen när det var dags att åka hem skulle det självklart ätas. Hatar den jävla känslan fan suget tär på mig ville äta allt! Lyckades ialla fall hålla mig och äta lagom men ångesten kom från ingenstans efteråt. Ussh måste försöka hålla mig i från bröd och sån skit dåliga kolhydrater rent utav sagt bara. Hade fått brev från rektorn också, pågrund av min stora frånvaro rikserar jag att få indraget studiebidrag. Får verkligen försöka sköta mig bättre framöver och komma igen med alla mina uppgifter också. Hoppas den här varningen får mig att skärpa mig nu! Ska iall fall dra iväg och träna strax sköönt att få komma iväg igen och bara träna bort alla problem och bekymmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0