söndag

De sista dagarna hade jag hållt mig hur bra som helst med maten. Fråga mig inte om jag hade ätit "normalt" eller extremt lite. Vet knappt längre vad som räknas som svält, hets och normalt när man nästan får ångest får allt man äter. I alla fall  bröt allt ihop på kvällen och jag orkade verkligen inte stå emot längre, det räcker med den lilla förbjudna brödbiten och så är allt igång igen. Hade haft en riktigt bra dag igår och träffat allt gott folk som får mig att skratta vilket genast får mig att må bättre för stunden. Sedan kom jag hem på natten och skulle bara ta lite sallad som låg i kylskåpet och någon liten brödbit till, HALLÅ har jag inte lärt mig ännu att jag inte bara kan ta det där lilla som aldrig blir lite i slutändan. Men va fan på natten också förbränner ju inte ett skit på det och sedan när man vaknar dagen efter är magen fortfarande svälld som en paddas. Ska ialla fall dra mig till gymmet idag vilket känns riktigt skönt och efteråt kommer jag säkert må lite bättre också. Ska jag skriva något positivt i den här bloggen så kan jag ialla fall säga att jag har haft en riktigt underbar helg med massa underbara människor. Det är ni som får mig att kämpa vidare och vilja bli frisk en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0