tell me i need you

Har haft en konstant huvudvärk hela veckan, en ständigt uppblåst mage som gör att man ser gravid ut. Jag vaknar med den går runt med den hela dagen, sover med den. Det trycker i hela magen på mig och huden runtomkring magen börjar bli slapp, ser nästan rynkig ut på vissa ställen. Jag börjar verkligen förstöra min kropp totalt nu.
Märkena ifrån sockarna och alla andra kläder visar att jag är överfull utav vätska, mitt hjärta och alla organ vill jag helst inte veta hur de mår nu. Min ätstörning handlar defenitivt inte bara om hunger och svält, utan om känslor men jag vet inte om folk omkring mig förstår det.. Bulimi handlar INTE BARA OM MAT. Det är oftast så mycket annan skit som ligger till grunden.

Jag hetsäter/överäter när jag kan må som bäst/när jag mår som sämst. Men detta sug varenda dag det tär på mig, precis som vilket beroende som helst måste jag ha det varje dag och utan det mår jag konstigt nog dåligt fast med det mår jag sämre än sämst. Hela min själ och kropp skriker efter hjälp och jag kan inte fatta att jag sakta men säkert dödar mig själv långsamt, för det är precis vad man gör. Forsätter jag kommer kroppen paja eller min själ. Jag vill ju så gärna men vad är det som stoppar mig då ifrån att springa ifrån det här helvetet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är som om du tagit orden ur munnen på mig. Exakt så här känner jag, exakt såhär är det.

Jag hoppas du en dag finner styrkan och kan bli fri från skiten!!

2010-07-10 @ 08:18:42
URL: http://livetutanmatimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0