..

Känner att jag INTE klarar detta själv längre, vet inte vad jag ska göra, ska ta vägen!? Min värld bara faller samman mer och mer för varje dag nu. Alllt blir bara värre och värre och jag känner mig så fruktansvärt svag just nu. Ätstörningsenheten vart fan har den tagit vägen? det känns som mina sista hopp vilar på mina nära och kära men det är inte lätt när ingen vill eller kan förså!

 Jag känner bara att jag måste prata med någon så snart som möjligt, vet bara inte vad jag ska säga eller göra. Jag är bara i desperat behov av hjälp just nu  och jag är så himla rädd för slutet för det finns fan inget slut i detta helvete.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hör jätte gärna av dig till mig, skriv till min mejl eller eett blogg inlägg. Pratar gärna med dig! vill försöka hjälpa! har själv problem... Hör av dig hörru!

KRAAM!!

2010-06-11 @ 23:09:23
URL: http://bellify.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0