faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Tog studenten igår var världens lyckligaste och gladaste. Idag hatar jag livet, allt gör ont och ångest gör att jag knappt orkar duscha, borsta tänderna eller något utav det simpla här i livet. Så mycket jag vill göra men jag orkar inte, ligger istället uppblåst och förjävlig i min säng och tycker synd om mig själv fastän jag egentligen borde ta tag i allt nu. Jag orkar inte och jag HATAR det. varför idag????? kunde jag inte fått en jävla helg ifrån detta, en jävla simpel liten skit helg. Är så frustrerad vet inte riktigt vart jag ska ta vägen eller göra. För allt känns tungt och långt ifrån, jag vill inte dö orkar bara inte vara här just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0