förstörd

JAG VILL DÖ, jag orkar leva men jag vill inte. Jag vill inte leva längre och ingen fattar den frustration när döden och livet tär sönder på en. Jag fattar inte varför man ska behöva leva i ett rent helvete och för första gången i mitt liv är det inte längre tomma ord, för jag har tappat all livslust. Alla vänner, familj osv orkar jag inte bry mig om och vad som händer med dom. Jag vill bara försvinna och slippa det onda för ett tag, är rädd för mig själv eftersom jag vid dessa tillfällen antagligen inte hade tvekat....

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åhh jag vet... Den där killen vill man ju bara skjuta alltså.



Fan vad jag känner igen mig i det här inlägget. Blir också rädd för mig själv ibland. Skulle vilja kunna göra det bättre för dig på något sätt, men vet hur det är.. man tar knappt något sagt till sig. =/ Tar du någon medicin?

2010-06-30 @ 21:27:06
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0