inga ord kvar

Jag vet inte vad jag ska skriva om egentligen för allting går bara neråt nu, allting som blev bättre blir bara sämre. Jag har gått upp i vikt det vet jag och inte lite heller, det behöver jag inte en jävla våg för att fatta. Jag bara äter och äter men orkar inte kompensera på något sätt, tränar aldrig längre och mår så psyskiskt dåligt att jag inte orkar göra något annat heller.

 Orkar inte ta promenader, orkar inte se på tv,orkar knappt sitta vid datan, orkar knappt vara längre och just nu skulle jag behöva ätstörningsenheten mer än någonsin nu men min behandlare är alltid sjuk... Jag vet inte vad jag ska göra längre, vet inte vart jag ska ta vägen, vet ingenting är bara så himla brusten. Känns som jag har gett upp angående allt precis allt, till och med vikten bryr jag mig inte om längre fastän det är de enda jag tänker på under dagarna. Jag orkar inte gå ner i vikt har gett upp helt jävla totalt nu och det skrämmer mig mer än någonsin.

 För alla tedenser är tillbaka, jag har fallit tillbaka igen, tillbaka på ruta ett där jag började mitt helvete och nu finns det fan inga vägar ut längre känns det som. Känns som man kommer att dö fet och olycklig, meeeeeen vad ska jag göra när all styrka ,alla hopp och allting bara är bortblåst. Ingenting i livet känns roligt eller meningsfult. Ingenting betyder något längre och jag vet fan inte vad mitt liv är värt för något känner bara att jag kommer sprängas snart, kommer inte orka. Och jag är den sista personen här i världen som bara skulle ge upp men jag är ju för fan redan död och mer än människa det är jag fan inte. Nä fy fan fet och äcklig det är precis vad jag blivit efter alla mina år som bantare psyskiskt störd och helt åt helvete. Om det här är livet så vill jag fan inte ha tillbaka skiten, jag vill bara få leva men det gör jag inte. Helt förstörd efter allt är jag och livslusten den togs ifrån mig förlängesedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0