Måndag

Första dagen på jobbet, helt okej.. Kom hem hade knappt ätit något vrålhungrig sprang jag till köket och började riva i snacksen och maten. Stoppade och insåg om 1 timme bara kommer pappa hem jag kan gå upp och lugna ner mig eller försöka äta normalt. Gick självklart ner tog lite youghurt lite youhurt till och någon macka och en till macka. Sen ännu mer yoghurt ännu mer mackor, mjölk och flingor, keso ost, snacks och bart smör, BART SMÖR!?

Plötsligt är det bara maten som existerar i min lilla fuckade värld, allting är som bortblåst. Jga kan inte kontrollera något och alla känslor stängs av. Jag tänker men bara fel tankar, helt fel tankar. Jag vet vad som väntar mig ännu mer ångest, uppsprängd mage och smärtor som heter duga. Hatet, orken allt kommer gå åt helvete men jag kan inte sluta. Ingenting förutom mitt allt maten funkar, jag hinner inte andas, hinner inte svälja, hinner inte känna.

 Allting svartnar och jag ser ingenting förutom maten, våldsamt trycker jag in allt så fort det går, ju fortare blir jag av med min hunger, min ångest.. Kontrollen går åt helvete och det enda som finns i mina tankar är MAT MAT och fort som fan ska det gå. Man skulle kunna tända eld på mig och sparka samtidigt men jag hade ändå inte känt något, alla känslor är som avstängda. Världen utanför slutar existera för en stunds ögonblick. När jag sedan är tillbaka inser jag att ångesten är värre än någonsin och för en timme så hjälpte det men nu är allting värre, ingenting blir bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0