rent helvete

vad gör man när hela ens liv går i spillror och allt det viktiga och speciella här i livet helt bara togs över av ren skit.. Den här skiten tog bort mina drömmar om livet,alla hopp och allt jag ville bli. Den förstörde allt och nu ligger jag här patetiskt och önskar att jag aldrig ens fick livet för det är ingenting värt längre. Allt som man har gått miste om pågrund utav det här, allt som jag kommer att gå miste om. Det förstör allt och det finns ingenting jag längre vill bli än frisk och det är så jävla lång borta nu. Jag önska bara att folk inte hade blundat för mina problem och hjälpt mig redan då, jag är så jävla arg att ingen ville förstå och nu är det värre än någonsin, känns som jag aldrig kan bli frisk och iså fall vill jag fan inte leva.

Varför gjorde ingen något?Fattade ni inte hur jävla länge jag ropade på hjälp och nu hatar jag livet mer än något annat. Alla visste ju, alla fattade ju så varför var det så jävla svårt och inse att sitt eget barn inte var friskt.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är säkert mycket smalare än du tror! Alla verkar ju tycka att jag är smalare än jag själv tycker.



Jag fattar heller inte att ingen märke något eller hjälpte mig innan det gick såhär långt. Så sjukt irriterande att ha missat så mkt.

2010-06-09 @ 22:11:23
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0