Söndag

Ont i magen, ångest, ont i halsen och imorgon startar mitt sommarjobb, inte ett dugg peppad är jag. Vill helst bara ligga i min säng och bli frisk till midsommar. För övrigt hade jag en underbar kväll igår med alla sköna folk, ni får mig liv att glänsa, ni får mig att le, ni ger lycka och hopp om framtiden. Världen kan vara så jävla vacker och underbar samtidigt som jag inser hur jävla ful och äcklig den ibland är. Ni får mig att se det vackra, det som jag behöver för att överleva. Ja läste en gång två meningar som satte sig som sten i mitt huvud fyll åren med liv och inte livet med år.

In my fucked up world you light up my life. 
You are the only one who is better than life it self sister.
love you, love you, love you and never leave you for nothing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0