Ångest laddat

VARFÖR!? jag är helt jävla tom på ord... Hur kan man misshandla sin kropp på det här sättet och varför gör jag gång på gång om samma jävla skit misstag. Varför kan jag inte bara stoppa allt från början när jag vet exakt hur jag kommer må efteråt. Jag orkar ingenting orkar inte ta tag i vardagens problem skolan och hela skiten, jag orkar bara äta... Precis när man tror att det har blivi lite bättre faller allt ihop igen jag vet ju PRECIS hur allt kommer bli samma jävla visa hela tiden. Hur länge till ska man orka hur ska min kropp orka? Känns nästan som jag inte längre bryr mig om något, till och med vikten känns skit sam fast den skrämmer mig mer än något annat. Jag vill också vara smal och vacker,  mest utav allt vill jag vara lycklig. Jag börjar komma in i peroioden äta äta och sen bara ligga och sova bort mitt liv jag orkar knappt träna idag? Hur ska jag få bort allt, alla äckliga kalorier som blandas i min kropp och sedan blir fett. Vill bara härifrån till något bättre men vart fan ska jag ta vägen? NÄR KOMMER STYRKAN NÄR KOMMER HOPPET. Allt känns bara så jävla dött nu, finns ju förhelvete ingen livslust längre. Jag vill inte dö men jag vill inte detta. Om jag inte kan bli frisk va fan är då ett sånt här skit liv, inget liv alls, just nu vill jag bara lägga mig ner och fölrsvinna. Jag orkar inte vara, jag vill inte vara detta. Jag vill bli frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0