Dagens

Trodde jag verkligen att min sjukdom bara skulle försvinna pågrund av att jag mått lite extra dåligt det sista. MEN NEJ DET FICK JAG BEVIS PÅ IDAG. Åh detta jävla misslyckandet gång på gång. Jag hatar att hata mig själv allt gör bara så fruktansvärt ont. När man äntligen tror på sig själv så går det fan åt helvete direkt, jag är så besviken på mig själv och hur ska jag kunna förändra mina matvanor när ångesten kikar fram efter varje måltid. Allt jag vill är att lära mig äta normalt, få den kropp JAG trivs med och det vill säga bara gå ner några få kilo. Sen en massa i skolan nu det sista också, problem överallt just nu. Hur ska jag hinna med vardagens problem när jag varje dag försöker klara av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0