onsdag

varför kan jag inte få ångest innan jag äter istället för EFTER!? Då kan jag stoppa något som inte har hänt ännu och samtidigt lindra något som inte kan bli värre. Är det skillnad mellan oss bulimiker och anorektiker i vilken ordning vi får den eller är sanning den att vi hela tiden har det på något konstigt sätt. Äter jag pågrund av ångesten el får jag ångest utav att äta.. Jag vill bara återfå kontrollen kunna kontrollera både maten och mina känslor. Varför kan jag inte få känna som jag gjorde igår förtvivlan och frustration och en dos ångest på det då hade jag aldrig orkat göra det som jag gör nu för att påverka min ångest ännu mera! jag orkar inte kan jag inte bara få vara idag? NEJ DET FÅR DU INTE DU SKA ÄTA TYCKA SYND OM DIG SJÄLV ÄTA IGEN GÅ UPP I VIKT TYCKA ÄNNU MER SYND OM DIG SJÄLV.. varför inte ta tag i problemen nu våga lämna denna patetiska värld jag lever i och upptäcka att det finns en bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0