skit dag

Japp det var den nya jäääävla dagen... Jag hade ju till och med ätit en rejäl lunch så VARFÖR VARFÖR!? Varför kan jag bara inte stoppa det varför gör jag allt för att få vara ensam i stundens hetta när jag vet att ja behöver dig/er hela tiden. Varför tror jag ALLTID att det ska bli sista gången... Är så jävla besviken och äcklad utav mig själv och ångesten har tagit över allt hur ska jag klara ett pass på gymmet idag.. Faaaaan jag orkar inte, jag orkar inte jämt misslyckas för helvete en jävla vecka borde jag la klara. Det är äckligt jag är äcklig mat är äckligt. Jag hetsäter inte längre god mat utan bara MAT. Jag njuter inte heller längre utav maten den står mig upp i halsen ändå vräker jag i mig skiten. Hade ju äntligen lyckats gå ner lite men efter de här skit dagarna har jag säkert lagt på mig det dubbla. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG ORKAR INTE MERA, JAG ORKAR INTE VARA FET............ Varför kan ni inte vara hos mig jäääämt!?? jag vill inte vara själv det skrämmer mig så fruktansvärt , finns inget i hela världen som jag är så rädd för som mat. I min mun hela tiden i mina tankar hela tiden i min mage och fan överallt. Vad ska jag göra? hur ska jag orka fortsätta när man aldrig får lyckas. Jag kan inte gå upp mer nu då vet jag fan inte vad jag ska ta mig till. Jag tror det lika starkt nu som alla andra gånger att detta var mitt sista. varför mååste jag tänka så hade jag vetat att det skulle komma hundra till hade min besvikelse inte varit lika stor. Jag vill bara lägga mig ner och dö idag, jag orkar inte och ingen verkar vilja förstå.. Jag måste bli av med min ångest jag måste bli av med min ätstörning och för att bli av med den måste jag äta samtidigt som jag får ångest utav att äta. HUR FAN SKA MAN BETE SIG FÖR ALLT SKA KUNNA FUNKA!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0