Söndag

Har haft en riktigt bra helg faktiskt och maten har väl gått helt okej också.. Utgång igår blev lite för mycket kanske, värsta baksmällan på länge idag. Kvällen blev ialla fall riktigt lyckad förutom slutet om man säger så. Trodde verkligen inte detta om dig, du och din jävla ärlighet som du hela tiden snackade om vart fan fanns den. Du är ett feg kräk och riktigt omogen, du går emot dina egna ord. Den nochalanta stil och "låtsas" som ingenting har hänt det tar fan värst.  Hur jävla besviken och ledsen jag än är pågrund utav dig så är jag riktigt glad att jag fick reda på det och insåg äntligen vilken typ du är. Verkligen inte min stil och jag hoppas att du aldrig mer i hela ditt liv pratar med mig igen, vill aldrig mer ha något med dig att göra. Som sagt ingen rår för sina känslor men att göra det på ett bra och ärligt sätt hade varit en stor skillnad. Du har sjunkt fruktansvärt i mina ögon och jag kommer aldrig se på dig som jag gjorde innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0