tisdag

Idag har inte varit en bra dag känner mig bara så jävla besviken och trött på allt annat runt omkring. Har kännt en konstant oro i kroppen och det känns som hela min bröstkorg har förvandlats till en tung sten. Jag har slut på ord på känslor på hela skiten jag vill bara få vara glad lycklig på riktigt. Och du gör inte saken bättre heller det här är din sista chans om du inte visar vad du känner så kan jag fan inte gissa mig till det heller. Jag kan inte bara gå och vänta längre då är det bättre att allt slutar här. Jag har insett att jag bara behöver folk omkring mig som bryr sig på riktigt. Om du inte ens kan visa det så behöver jag inte dig. Tack men jag har tillräckligt med problem i mitt liv jag behöver inte flera. Om du inte ens kan göra mig glad längre vet jag faktiskt inte vad jag ser hos dig? Jag tänker bara låta framtiden få bestämma allt om oss nu men sen får det räcka om inte... Klockan är över tolv och jag känner så starkt för att bara sjukanmäla mig imorgon helst hela veckan. Jag vet att ja borde gå och få allt klart men jag orkar inte! Man kan inte vara stark varje dag, tycker jag kämpar tillräckligt ändå ibland kanske man behöver ett break från ALLT för att verkligen få tänka efter. En sjuk själ räknas det som en orsak? tror faktiskt det.. Får bli sängen snart också och försöka sova får nästan ångest bara av att tänka på det ikväll vill jag bara få sova bra vakna utvilad och kanske få vara lite  gladare imorgon? Jag vill inte tänka längre jag vill inte känna jag vill bara få vara och inte den jag är nu utan den jag kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0