...

Jag har inget vettigt längre att skriva om. För jag vill bara dö, jag orkar inte leva längre och jag tror att för första gången i mitt liv så menar jag det. Det är inte längre tomma ord och nej jag kommer aldrig göra det för jag är för feg. Men det är så jävla sjukt hur starkt jag kan känna det för så här har jag aldrig kännt förut, mer åt "allt ordnar sig" Men nej ingenting ordnar sig och jag orkar helt enkelt inte för om jag ska  leva ett olyckligt liv fullt utav ångest kan jag lika gärna vara död.

Kommentarer
Postat av: Ida Jansson

Så känner jag med. Jag vill inte dö men jag vill inte leva livet om det ska vara så här...

2010-05-08 @ 11:02:41
URL: http://idahoo.bloggproffs.se
Postat av: Anonym

Fattar inte varför allt ska vara så svårt!? Hatar den jävla besvikelsen när man jämt och ständigt misslyckas. Frisk finns inte i min närhet just nu och att det någonsin ska bli bra igen känns så långt bort:(

Försöker kommentera på din blogg men det går inte?

2010-05-08 @ 13:35:49
URL: http://runales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0