Måndag

Sömnlös som fan, knappt sovit något på två dagar. Men jag varken orkar eller känner för något just nu, jag kan inte sova. Har bestämt mig att jag inte bara kan lägga mig måste försöka ta tag i allt idag hur jävla ont allt annat gör, cv ska lämnas in, chefer ska ringas, teori ska pluggas, skolarbeten ska göras klart, köras, träna och äta? Nej äta på den fronten vågar jag inte lova något..  Är så fruktansvärt trött på ätstörningsenheten också, vill verkligen inte dit! Men jag måste, tack och lov har jag lite större luckor mellan varje gång underbart. Även fast jag skulle behöva det mer en någonsin nu så är jag inte mer än människa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och hur mycket av detta kommer du få gjort ida?

Jag brukar också ha massa saker jag ska göra....oftast brukar listan med 10 saker bli nerkortad till 2 saker...sen tar maten över. Skulle jobbat idag....men nej...jag stanna hemma...och vad händer då? Hets så klart.

Man e fan totalt dum i huvudet.

Hoppas du klarar av dina mål idag! Hejar på dig!!

kram

2010-05-17 @ 09:31:43
URL: http://livetutanmatimagen.blogg.se/
Postat av: angelice

Åh, vet precis hur det käns att inte kunna somna så där.. Hoppas det går över snart!

2010-05-17 @ 15:36:51
URL: http://angelices.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0