osäkerhet

Kvällen började riktigt bra sen vet jag inte vad som hände för det blev bara skit. Så har man gått hela jävla kvällen att du ska höra av dig så får jag se dig sitta där med henne!? Men hallå knappt du prata med mig hur fan tror jag ska reagera när du sitter där och knappt vågar prata. Sen en jävla messande att du gillar mig och bla bla fy fan så jävla äckligt, jag blir verkligen äcklad för allt är bara så falskt och jag har fan ingen aning vart jag har dig längre.

 Ärlighet varar längst men egentid?? Va fan ett litet samtal är det för jävla mycket begärt efter allt. Spelar ingen roll hur mycket jag gillar dig för det gör jag men det här går inte. Jag behöver få vara lycklig och glad tillsammans med dig. Igår kväll sjönk du så frukansvärt i mina ögon och jag menar efter allt som har hänt så gör du såhär igen jag är helt jävla mållös vet inte ens vad jag ska säga sen OM du hör av dig. Om du får ner mig hela tiden så vill jag inte ha alls med dig att göra längre för jag förtjänar något så jävla fruktansvärt bättre än den här skiten och allt annat jag har omkring mig nu.. Hur ont det än gör att säga så vill men kan jag inte träffa dig längre för jag varken orkar eller behöver detta nu. Jag vill bara att du ska visa någon jävla gång och om jag ska gå runt och vara ledsen hela tiden, va fan bygger man upp på det. Nej nu får det fan ta och vara slut på den här skiten, är bara du som går miste om en bra tjej helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Maskrosen

Åh jösses jag kunde skrivt dom orden själv.. Så fruktansvärd vidrig känsla

2010-05-27 @ 18:32:06
URL: http://maskrosensliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0