Tjock ångest

Jag kommer aldrig "lära" mig leva med den här jääävla kroppen, fy fan vill bara gå under när jag tittar på mig själv i spegeln. Det är så så in i helvete äckligt FY FAN VAD JAG HATAR DET. Kommer antagligen inte bli lyckligare 10 kg lättare men det här gör fan inte saken ett skit bättre heller. Tänk om jag kunde se världens alla andra problem förutom mina egna så kanske jag skulle uppskatta det jag har lite mer. Men det går fan inte!!!!!

Jag försöker verkligen inbilla mig själv att jag har det bra och att det inte alls är något fel på mig. Jag är inte tjock, jag är inte tjock, jag är inte tjock men min äs säger nog helt annat. Den säger åt mig att banta ner mig eller dö. Fy fan vet inte vart jag ska ta vägen vill helst bara lägga mig ner och försvinna idag för ångesten har redan förstöööört allt och jag hatar den över allt annat. Om jag kunde slå tillbaka mot den så hade jag gjort det NU!. Men känns som desto längre bort jag kommer ifrån skiten så blir det värre, ångest för att man börjar bli frisk eller för att man sjunker tillbaka i gamla vanor!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0