förlorad

Jag har en jävla önskan, en liten jävla önska och det är att bli frisk för jag känner att den här skiten dödar mig sakta. Alla mina drömmar och mål här i livet är som bortblåsta. För bara några få år sedan ville jag så mycket, jag hade så himla mycket att ge och att ge upp var det sista jag gjorde. Men allting sådant är borta nu, jag bara sitter patetiskt och gråter för sjukdomen har och tar ifrån hela min ungdom.

 Ibland älskar jag livet över allt annat och i nästa sekund vill jag bara försvinna,jag vill dö för jag har ändå ingen framtid. Jag är arg men jag orkar inte det längre heller, jag kan bara sitta och tycka synd om mig själv. Det är äckligt och patetiskt men jag har försökt så många gånger nu, hur ska jag orka när ingenting går som det ska. Vad ska jag göra, all luft har gått ur mig och jag vill verkligen inte mer, jag orkar inte mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0