Frihet

Var uppe på ätstörningsenheten idag och pratade med min behandlare, var nog första gången jag verkligen på riktigt sett hur besviken och arg hon var på mig. Kan inte klandra henne, känner exakt likadant för mig själv. Jag vet vad jag ska göra men gör det inte.

 Det har gått dagar,månader,år och nej jag mår bara sämre och sämre. Gick självklart direkt hem och åt upp mig och inte fan gjorde det mig starkare utan tvärtom. Jag har gått på behandling så länge nu och det står helt stilla, mitt liv, min tid och allt står still och nej jag blir inte bättre. Så vill jag fortsätta på mitt sätt eller våga testa något nytt.

TJEJER OCH KILLAR vill ni fortsätta leva ett liv som ni själva tror att ni styr fast det i själva verket är eran sjukdom eller ska vi ta tag i djävulens verk och kasta tillbaka det i helvetet!?

 Det är fan dags nu och inte imorgon eller nästa månad UTAN NU, jag ska gå emot allt som den säger nej emot och förstöra den bit för bit och det kommer ta tid men nu ska jag liksom köra på riktigt. Det är enbart för mig själv jag ljuger, ingen annan och jag vill ha tillbaka min frihet.

Kommentarer
Postat av: matilda

you go girl!

2010-10-12 @ 00:36:44
URL: http://finnsdetenplatsformig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0