Stå emot

Natt mat igår hamburgare och pommes frites, det har jag nog fan inte ätit på flera år ett helt meal sådär bara. Vet inte varför men just de jävla pommes frites har varit som en mardröm för mig, pizza helt okej en halv eller så men fan för de små avlånga äckliga sakerna. NÅGOT JAG ALLTID RELATERAT TILL VIKTUPPGÅNG I MIN ÄS.

Självklart skulle jag straffa mig själv dagen efter genom att äta mindre efter detta hemska "straff" jag begått. Men frukosten började ändå som en helt normal sedan ville mamma göra paj, jag ville bara dö när hon sa det. Men sen gick självklart den jävla känslan bort och jag tryckte i mig två feta bitar. Nu vill jag bara äta upp hela formen och det visste jag från början DÄRFÖR klarar jag inte av att äta denna underbara goda paj. Jag kan inte njuta för antingen är det inget eller allt. Jag har definitivt inte gått ner i vikt på den här tiden och om den har ändrats så är det bara uppåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0