Bortom tvivel

Godis,naturgodis,nötter utav alla sorter, glass, chokladsås,bröd,smör,skorpor,juice och toppat med ångest.
Jag ber om att få tillbaka mitt liv, det liv jag en gång älskat, det liv som nu känns så långt bort. Jag är inte mer än människa oavsett om jag aldrig kommer ge upp så börjar allt inom och runt omkring mig göra det. Jag är trött på samma misstag, på samma hopp, på samma onda cirkel, på samma skit om och om igen. Det tycks aldrig sluta och jag gråter inombords varje dag för det ENDA liv som jag har fått ger jag bort till det.

Kommentarer
Postat av: My

Stor kram bara!

2010-09-19 @ 22:05:21
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Anonym

Han vet att jag kräker, han vet att jag får ångest. Men mycket mer vet han inte.

Jag vägrar ju att dela med mig, Jag vill så grna öppna munnen och berätta allt för honom. Men när jag väl ska så kommer inga ord fram.

2010-09-20 @ 13:15:54
URL: http://livetutanmatimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0