FATTAR NI FAN INTE!!!

Jag är så jäävla arg på er och på mig själv! vet fan inte vart jag ska ta vägen eller göra! JAG KAN INGET SÄGA TILL ER OCH DET ENDA JAG KAN GÖRA ÄR ATT SKRIVA HUNDRA TUSEN INLÄGG HÄR FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLA DESPERAT..

Jag haaaaaaaaaaaaaatar livet, jag hatar världen , jag hatar att ni inte vill se, jag hatar att ni inte fattar. HUR FAN KAN NI GÖRA SÅ HÄR MOT ERT EGNA BARN FATTAR NI INTE ATT JAG HATAR ER NÄR NI GÖR SÅ HÄR!!!! jag är så jääävla arg, vad fan ska jag göra!!???  Känner att jag håller på att falla ihop när som helst kan inte bara DET HÄR FÖRSVINNA JAG HATAR DET!!!!!!!!! VARFÖR ÄR DET INGEN SOM HJÄLPER MIG LÄNGRE, VARFÖR LÄMNAR NI MIG BARA. JAG HATAR MIN BEHANDLARE PÅ ÄTSTÖRNINGSENHETEN, JAG HATAR HENNE HON HJÄLPER MIG INTE LÄNGRE. DET ÄR INGEN JÄVEL LÄNGRE SOM VILL HJÄLPA MIG. JAG HATAR ER SÅ JÄVLA MYCKET. HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅ JAG FATTTAR DET INTE.

JAG HAR SJÄLV ALLTID HJÄLPT ANDRA, JAG HAR ALLTID VARIT SÅ JÄVLA PERFEKT OCH SNÄLL OCH SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA PERFEKT ELLER HUR. JAG ÖNSKA JAG HADE MOD ATT SKÄRA UPP BÅDA MINA HANDLEDER OCH JAG ÖNSKA ATT JAG KUNDE SKRIVA MED MITT EGET BLOD HUR MYCKET JAG HATAR ALLA FÖR DET GÖR JAG VERKLIGEN! jag hatar mig själv för att jag inte ens är stark nog att ta mitt eget liv. Jag hatar mig själv för att jag helst skulle vilja dra en vodka flaska upp och ner, jag hatar att alkoholen är det enda som gör mig lycklig och då menar jag verkligen glad och lycklig. Det är de enda jag har kvar här i mitt patetiska jävla äckel liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0