ur funktion

Allt jag ber om är lite styrka för jag håller på att dö inombords.

Kommentarer
Postat av: My

STOR KRAAAAM!

2010-09-02 @ 22:04:00
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: angelice

Styrkekram

2010-09-03 @ 15:27:13
Postat av: Anonym

Jag var hos min kotaktperson i onsdags och gick igenom lite (första gången men kändes bra) Hon mätte, vägde kolla blodtryck och puls vilket var lågt. Fick papper jag ska fylla i varje dag om hur jag äter och kräker så hon kan se hur en vecka ser ut för mig.

Det enda stora proböemet jag har nu är att jag måste berätta för min sambo, svart på vitt hur allt ligger till och jag har skit svårt för det. Jag kan bara inte få ut mig orden. Jag vet inte varför. Han e den jag litar på mest av alla. Men jag förmår mig inte att berätta hela sanningen. Och han e så ledsen över att jag inte pratar med honom vilket har lett till att förhållandet mellan varven e skit tråkigt.

Iallafall ska jag till min kontaktperson igen på onsdag. Håller tummarna för dig och hopas du tar dig ur denna misserabla skit värld. Hur länge har du haft dessa problem`? Stora styrke kramar

2010-09-04 @ 20:27:58
URL: http://livetutanmatiamgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0